blokująca się szyba pasażera

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michhh
    Classic
    • 2016
    • 1

    blokująca się szyba pasażera

    wczoraj byłem z sąsiadem po odbiór nowego audi w salonie...a tu patrze - szefem czegoś tam mój najlepszy kolega z liceum . Oczywiście kawa w biurze nie jedna i trzy godziny z życia - w tym dwie o silnikach ,grupie VW , no i oczywiście OLEJE ! .
    ............... Castol castrol i jeszcze raz castrol ! - i tu nie ciśnie marketingu bo co mu zależy , ale podpiera sie tym że od a1 do r8 zalewają castrolem , przez lata , widzi przebiegi , i nic sie nie dzieje . Powiedziałem co wlałem , a mianowicie LL 5/30 , to kręcił głową ! . Kurde ja już zbaraniałem - są fakty które przemawiają na korzyść LazerWay LL 5W-30 porównując z Cast 5/30 ? - powiedziałem że mu prześlę :roll:
  • Gacu
    Classic
    • 2013
    • 1

    #2
    blokująca się szyba pasażera

    Witam Serdecznie,


    szukałem już na różnych forach odpowiedzi ale wszędzie piszą tylko o OCTAVI O1 albo o wymianie szyby albo silniczka szyby.


    Posiadam O2 2005r. i mam problem z w/w szybą ponieważ podnosi się do połowy i się blokuje, podczas podnoszenia do tej połowy coś chrupie i trzeszczy jak by o coś haczyła i zaraz miała pęknąć, chciałbym dobrać się do całego mechanizmu by sprawdzic co się dzieje ale nikt nie dał jeszcze jednoznacznej odpowiedzi jak mam sie tam dostać?


    Sciągnąłem tapicerke i widze NITY!!! i teraz mam pytanie co z tymi nitami? rozwiercać? czy jest jakis inny sposób? niektórzy użytkownicy piszą ze są dwie zaślepki gumowe i trzeba zjechac szyba w dół by pokazały się jakieś sruby ale u mnie jest tylko jedna taka zaślepka. Czy wogóle coś mi da to że wyciągne szybe?

    Pomoże ktoś? Czy nawet jak bym rozwiercił nity można dostac gdzies takie oryginalne czy mogą byc zwykłe jak to wygląda? A moze ktos miał taki przypadek jak ja?

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Gacu, tak, trzeba rozwiercać nity a wcześniej wypiąć szybę z mocowania ( ew. jak zdejmiesz tapicerkę i taką rynienkę wzdłuż szyby, to po opuszczeniu szyby będziesz mógł zajrzeć od góry do wnętrza drzwi, może zobaczysz co jest przyczyną). Nity można dostać w ASO, ale do ich zanitowania potrzebna jest duża i mocna nitownica.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      Pracuję...